Zwroty i reklamacje
Szanowny Kliencie,
Jeżeli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań i chciałbyś go zwrócić lub reklamować, prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.
Jeśli zamierzasz zwrócić produkt do Sklepu z powodu reklamacji lub chęci odstąpienia od umowy zakupu, prosimy o poinformowanie mnie o tym fakcie.
Sklep potwierdzi, czy przesyłka powinna zostać wysłana na adres sklepu, czy też na ewentualnie inny adres.
Adresy do Zwrotu Produktów:
Piotr Dudzic
ul. Karola miarki 6/10, 50-306 Wrocław
W zależności od rodzaju reklamowanego produktu, może to być adres naszego magazynu lub serwisu danego producenta/importera.
Zawsze jest to adres na terenie Polski.
Zwroty i reklamacje są realizowane wyłącznie drogą wysyłkową lub dostarczenie bezpośrednio na adres sklepu.
Odstąpienie od Umowy
Jeżeli należysz do kategorii tzw. kupującego uprzywilejowanego, czyli:
1) jesteś konsumentem
2) jesteś osobą fizyczną, dla której umowa zawarta z nami jest związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma ona charakteru zawodowego
to, z zasady, masz prawo do odstąpienia od zawartej umowy na odległość.
Aby odstąpić od umowy, wystarczy złożyć nam oświadczenie w tej sprawie (wzór do pobrania tutaj), na przykład za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres: info@piotrdudzic.pl
Masz na to czas 14 dni.
Należy pamiętać, że prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie będzie miało zastosowania m.in. w przypadku umowy:
- dotyczącej towaru nieprefabrykowanego, który został wyprodukowany zgodnie z Twoimi specyfikacjami lub ma na celu zaspokojenie Twoich indywidualnych potrzeb,
- dotyczącej towaru dostarczanego w opakowaniu zabezpieczonym plombą, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Realizacja reklamacji - Procedura Uproszczona
Sklep natychmiast przegląda zgłoszenie reklamacyjne i informuje Kupującego o sposobie jego rozpatrzenia. W przypadku, gdy reklamacja nie wymaga bezwzględnego odesłania produktu do Sklepu, możliwe jest jej rozpatrzenie w formie uproszczonej. Decyzja o przyjęciu uproszczonej procedury oraz warunkach rozpatrzenia zgłoszenia bez konieczności odesłania produktu należy do Sklepu. Propozycja uproszczonej procedury ma na celu szybsze zrealizowanie żądania Kupującego i jest dobrowolna. Kupujący zawsze ma możliwość wyboru tradycyjnej procedury reklamacyjnej, polegającej na odesłaniu produktu.